Napjainkban, az online ügyintézés egyre inkább az emberek mindennapjainak részévé válik.
Ennek köszönhetően, amit csak lehet mindenki online intéz el.
Az online ügyintézés miatt gyorsabbá váltak a szerződéskötések, a csekkek befizetése és az online vásárlás is, a pandémia időszaka pedig még erősített is ezen.
Manapság már a hitelügyintézést is meg lehet oldani online, de vannak esetek, amikor érdemes, sőt könnyebb és gyorsabb személyesen elintézni, mint a távazonosításos módszerrel.
Ezek közé tartozik többek között a cégalapítás is.
A jelenlegi jogszabályok lehetővé tették a távazonosításos cégalapítást, de a tapasztalat azt mutatja, hogy ehhez sokkal több munka és idő belefektetésére van szükség, mint egy személyes szerződéskötés esetében.
Nem biztos, hogy kifizetődő
Ugyan jól hangzik, hogy a cégalapításért egy lépést sem kell megtennünk, de fontos kiemelni, hogy ennél a hivatalos folyamatnál kulcsfontossága van a személyes találkozásnak, máskülönben sok szabálynak és követelménynek meg kell felelni.
Többek között nem mindegy, hogy a kamera előtt a személyazonosságot igazoló igazolványokat hogyan mutatjuk be, illetve az összes megbeszélést rögzíteni kell, ami videón keresztül történik.
Lehetne még sorolni a példákat, de az ügyvéd feladata, hogy a részletekről tájékoztatást adjon a cégalapításban résztvevő személyeknek.
Továbbá az is nagyon fontos, hogy a hivatalos dokumentumok eredeti példányai is rendelkezésre álljanak, amiket a postán keresztül lehet továbbítani, és így még tovább tarthat a folyamat.
A személyes találkozás sokkal hatékonyabb
A cégalapítás gyors és zökkenőmentes folyamatáért érdemes megjelenni személyesen, már csak azért is mert általában egy óránál többet nem vesz igénybe.
Továbbá a cégalapítás folyamata során csak ilyenkor van szükség a személyes megjelenésre, így egyáltalán nem vállunk el távazonosításos cégalapítást.
Tapasztalataink szerint mások is egyetértenek ezzel az állásponttal, és az ügyintézésnek ezt a módját választják, hogy elkerüljék a folyamat elnyúlását azzal, hogy megkockáztatják a posta lassúságát.
Nem marad magára a cégalapítás teendőivel!
Fontos kihangsúlyozni, hogy a cégalapítási procedúra a távazonosításos ügyintézés nélkülözésével is igencsak gyors és gazdaságos.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy nincsenek buktatók a folyamatban, hiszen ha nem tartjuk be a jogszabályokat és nem vesszük figyelembe az adófizetéssel kapcsolatos kötelezettségeket, akkor könnyen nehézségekbe, akadályokba ütközhetünk.
Annak érdekében, hogy ne legyen fennakadás a cégalapítás eljárásában, mindenképpen szüksége lesz egy profi ügyvéd segítségére.
Szolgáltatásainkhoz hozzátartozik az ingyenes ügyvédi közreműködés, így nem kell aggódnia amiatt, hogy hiba csúszik a folyamatba.
Abban az esetben, ha budapesti vagy újlengyeli székhelyszolgáltatásunkat is igénybe veszi, akkor nem kell aggódnia a cégalapítás költségei miatt sem.
Az esetlegesen felmerülő kérdésekkel kapcsolatban keressen meg minket a megadott elérhetőségeinken keresztül.
Amennyiben Ön már döntött, ne várjon tovább és hívjon minket még ma!